Opšti podaci o kursu:
Uspostavljanje partnerskog odnosa između predstavnika lokalne samouprave i predstavnika medija je dugoročan proces čiji je cilj ostvarivanje konstruktivne saradnje radi pravovremenog, transparentnog i efikasnog informisanja javnog mnenja o aktivnostima lokalnih institucija. Na ovaj način lokalne samouprave grade odnos uzajamnog poverenja i razumevanja među svim učesnicima u komunikaciji i aktivno učestvuju u kreiranju okruženja koje afirmiše otvorenost i dijalog.
Adekvatno sprovedena strategija odnosa s medijima doprinosti unapređenju kredibiliteta institucija i izgradnji pozitivnog imidža u javnosti.
Od posebnog značaja za komunikaciju su savremeni digitalni mediji čiji se uticaj nepravedno zanemaruje budući da plasiranje informacija na Internetu i društvenim mrežama najčešće ima veći odjek nego u slučaju tradicionalnih medija.
Šta ćete naučiti?
Teme kursa:
- Značaj razvoja saradnje između lokalne samouprave i medija
- Kako uspostaviti odnos s medijima?
- Karakteristike i vrste savremenih medija
- Strategija proaktivnih odnosa sa medijima
- Komunikacija lokalne samouprave na Internetu i društvenim mrežama
- Sredstva za komunikaciju s medijima i taktike plasiranja informacija
- Praktični saveti za efektan medijski nastup
- Zakonska prava i obaveze učesnika u komunikaciji
- Komunikacija u kriznim situacijama
- Kreativna radionica
Način rada: Predavanja, prezentacije, primeri iz prakse, kreativna radionica
Kome je kurs namenjen?
Ovaj kurs je namenjen predstavnicima opštinskih PR i informativnih službi, rukovodiocima, odbornicima i zaposlenima u lokalnim samoupravama, kao i svim ostalim zainteresovanima koji žele da steknu ili unaprede znanja o građenju i održavanju proaktivnih odnosa s medijima.