Opšti podaci o kursu:
Razvoj Interneta i onlajn komunikacije je otvorio beskrajno mnogo novih kreativnih mogućnosti za dijalog sa interesnim grupama lokalne zajednice.Prednosti ovakvog načina komunikacije su brzina, dostupnost, transparentnost i mogućnost informisanja velikog broja korisnika uz mogućnost direktog ciljanja odabrane ciljne grupe. Značaj savremenih digitalnih medija se nepravedno zanemaruje budući da plasiranje informacija na Internetu i društvenim mrežama najčešće ima veći odjek nego u slučaju tradicionalnih medija.
Ovim kursom su obuhvaćeni najvažniji elementi onlajn prisustva, uključujući zvanični sajt lokalne samouprave, kao i prisustvo na društvenim mrežama, pisanje bloga, ali i upravljanje komunikacijama u kriznim situacijama.
Šta ćete naučiti?
Teme kursa:
- Uređivanje opštinskog sajta i optimizacija sadržaja
- Kako društvene mreže informišu, edukuju i podstiču promene?
- Psihologija korisnika na društvenim mrežama
- Onlajn zajednica kao partner lokalnih institucija
- Razvoj efektivnih komunikacija: dizajniranje komunikacija i strategija poruke
- Struktura i karakteristike poruke: sredstva, postupci i tehnike kreiranja poruke
- Internet pravopis
- Komunikacija i oglašavanje putem Fejsbuka
- Efikasno komuniciranje putem Twitter-a
- Kako promovisati lokalnu zajednicu i njene aktivnosti na YouTube-u?
- Komunikacija sa poslovnim korisnicima na Linkedin-u
- Slika govori 1000 reči: promocija aktivnosti na Instagram-u i Pinterest-u
- Unapređenje reputacije putem zvaničnog bloga
- Zakonska prava i obaveze učesnika u komunikaciji
- Komunikacija u kriznim situacijama
Način rada: Prezentacija, analiza primera iz prakse, kreativna radionica
Kome je kurs namenjen?
Ovaj kurs je namenjen predstavnicima opštinskih PR i informativnih službi, rukovodiocima, odbornicima i zaposlenima u lokalnim samoupravama, kao i svim ostalim zainteresovanima koji žele da steknu znanja o mogućnostima efikasnog onlajn prisustva lokalne samouprave.