Opšti podaci o kursu:
Ovaj sveobuhvatni kurs detaljno istražuje najvažnije aspekte komunikacije između lokalne samouprave, medija, investitora, javnosti i ostalih interesnih grupa.
Sinergija komunikacijskih instrumenata i konzistentnost poruke u svim medijumima preduslov su efikasne komunikacije.
Jedan od ključnih elemenata jeste uspostavljanje partnerskog odnosa između predstavnika lokalne samouprave i predstavnika medija radi pravovremenog, transparentnog i efikasnog informisanja javnog mnenja o aktivnostima lokalnih institucija.
Od posebnog značaja za komunikaciju su savremeni digitalni mediji čiji se uticaj nepravedno zanemaruje budući da plasiranje informacija na Internetu i društvenim mrežama najčešće ima veći odjek nego u slučaju tradicionalnih medija.
Šta ćete naučiti?
Teme kursa:
- Osnovni elementi uspešne komunikacije
- Izbor efikasnih kanala komunikacije
- Modeli komunikacija i integrisane marketing komunikacije
- Razvoj efektivnih komunikacija: dizajniranje komunikacija i strategija poruke
- Struktura i karakteristike poruke: sredstva, postupci i tehnike kreiranja poruke
- Strateški pristup komunikaciji i odnosima s javnošću
- Građenje i unapređenje odnosa s medijima
- Strategija efikasnog onlajn prisustva lokalne samouprave
- Uređivanje opštinskog sajta i optimizacija sadržaja
- Komunikacija i oglašavanje putem Fejsbuka, Twitter-a, Youtube-a, LinkedIn-a i drugih društvenih mreža
- Unapređenje reputacije putem zvaničnog bloga
- Internet pravopis
- Poslovna komunikacija sa stranim investitorima
- Zakonska prava i obaveze učesnika u komunikaciji
- Komunikacija u kriznim situacijama
Način rada: Prezentacija, analiza primera iz prakse, kreativna radionica
Kome je kurs namenjen?
Ovaj kurs je namenjen predstavnicima opštinskih PR i informativnih službi, rukovodiocima, odbornicima i zaposlenima u lokalnim samoupravama, kao i svim ostalim zainteresovanima koji žele da steknu ili unaprede znanja o razvoju efektivnih komunikacija lokalnih samouprava.